Great day yesterday=)

I woke up this morning with a smile. ada symtom2 nak jadi sewel ni..amazing!hehe=P how i wish today is yesterday and tomorrow still yesterday. why? because yesterday i had a great day with sumone. we went to damansara. i thought he was just nk blanje saya makan tapi the whole thingz semalam dia yang support. my heart beat jadi laju semacam. nervous tiba2 and i can't control my malu2 kucing behaviour in front of him. konon2 nak tolong tolak troli makanan pergi meja but goshh, saya tertumpahkan air and masa makan my fork jatuh atas meja. demm..malunya..masa tu berusaha keras sorok perasaan malu. padahal dalam hati rasa nak bersembunyi kat mana2 dulu. sambil pandang meatballs and fries dalam plate, membebel ntah apa2 dalam hati. Dia makan sangat sopan. i think i should learn from him how to behave myself kt meja makan.haha.memalukan saja >___< tgh makan suddenly he asked me to wait for him for a while. saya tak tanya pulak dia nak pergi mana. sebab there's still beberapa meatballs in his plate. few minutes later, dia datang balik. holding sumthing. he asked me to guess benda apa dalam plastic yg dia tgh pegang. of course la saya tak dapat nak teka sebab saya bukan ahli nujum. hehe=p then dia hulurkan dat thingz kat saya. fuhh. lidah kelu tiba2. that was soo unexpected. he gave me this...


he is sweet, isn't he? saya sangat suka candy nie because it consists of a delicious milk chocolate..plus it is a traditional candy from Sweden. tak dapat pergi Sweden tapi dapat makan candy dari sana pun da cukup..=P

Then after makan, we went to ceinileisure,jmpe iron man. haha. i mean tgk wayang "iron man 2". dalam panggung wayang at the beginning tak adalah sejuk sangat. suam2 kuku je. about an hour lepas tu rasa sejuk pulak. demm. saya tak bawa sweater. sebab terlalu yakin lemak kat dalam badan mampu tahan kesejukan dalam panggung tu. padan muka saya. yet, he gave me his sweater. saya bagi dia sweater tu balik sebab saya rasa dia lagi perlukan sweater tu sebab saya macam dengar dia da mula selsema. kami main passing2 sweater but still he refused to take it back. at last, he put the sweater on me. okay. my heart beat stopped for a minute. dahla iron man kat depan mata sangatlah macho plus "sumone" who sat beside me gentleman pula. terfikir juga nak tampar pipi sendiri sebab macam tengah bermimpi. blushing*

lepas tengok iron man 2, kami jalan2 sambil tak tau nak buat apa. if nak balik, awal lagi and hujan masa tu makin lebat. rasa rasa sangat kelakar bila tiba2 dia tanya saya sakit tekak atau tak sebab dia ada plan. haha. i'm a bit lurus. so, tak dapat nak tangkap apa plan dia tu. rupanya nak ajak pergi karaoke kat red box. OMG, abesla suara katak saya terkeluar nanti (cakap dalam hati). kami berkaraoke sampai 3 jam. anak tekak macam nak tercabut juga. saya asyik suruh dia nyanyi sebab suara dia sedapppp sangatttt. saya jadi tak malu bila slumber record video bila dia tengah nyanyi. hahaha. finally dapat record dia nyanyi lagu maria mariana. even suara dia dah serak2 basah sebab da banyak sangat menyanyi still boleh buat saya melting. tolonglahhh. suara dia sangat besttt. oh mannn. until now, i kept repeating the video sampai tertido semalam dengan laptop belum di shut down. if my dad tahu..matiii!=P

On da way nak balik, he asked me to choose between nak makan ice cream or cake. then i chose ice cream. saya ingat dia tanya sebab dia nak pergi mcD makan ice cream kat situ tapi dia belikan ice cream kat baskin robbins..


sumpah saya sangat happy. nak je melompat kat situ jugak. errr..nanti orang kata saya mental pulak.=P

Hmmm..cepatnya masa berlalu bila tengah bahagia kan? rasa macam ada boyfriend kejap. i really thank God sebab pinjamkan dia to make me happy even untuk satu hari. it was the most meaningful moment in my life.

tiba2 saya percaya lelaki macam Adam dalam drama "adamaya" masih wujud dalam dunia ni=)

well, LOVE comes with the most unexpected person. in the most unexpected place. at the most unexpected time. btw, nak bf macam tu bolah tak?hehe=P


No comments: