i fell for this guy:)

time : 1.04 minit malam
setting : baring atas katil sambil kunyah buah betik (sopan betul perangai kau kan..haha..slap*)
mode : rindu dekat encik dlm pic ni (dia tengah kusyuk tgk man u lawan chelsea)

haa..inilah encik yang selalu layan karenah saya
kesian dia...(eh,knp nak kesian pulak?)
yelah...sebab saya selalu buat perangai...(sendiri tanya sendiri yg jawab,ape daa:P)

saya selalu rasa dia tak sayang saya
pastu mulalah keluarkan statement geli

"yelah...b dah tak sayangkan kte..."

"b dah give up dgn kte kan?"

bukan takat geli tapi menyakitkan hati sendiri...
padahal dia tetap sayang 
tetap bersabar
tetap melayan karenah gurlfren dia yg unik ni...(hak tui,perassan pulak..hehe)

soO peps, abaikan post2 yg kt bawah eh...
emosi saya tengah celaru sbb tu post yg bukan...






(err..btw,ini blog saya kan? suka hatilah nk post ape pun. gelak setan*)

 ha ha ha ha!

chill man! chill!:D

No comments: