just the way you are:)

if we'r talking about relationship (gf & bf)...what comes to ur mind? 


pain? hopelessly romantic? suam2 kuku? rindu?


only you yourself got the answer, rite? :)


apa ni? apa ni? saya merepek pulak...oklah..oklah, motif entry ni sebenarnya nak rebel kat "encik" saya. depan dia tak boleh rebel. nanti kena cepuk lah, kena ketuk la, kena bebel la, kena tarik pp la. opps. tak, saya tipu je:P


mestilah kena MARAH kalau rebel dekat dia. tahu tak rasa kena marah dengan orang yang kita sayang macam mana? macam ni----------->MyEm0.Com


dia sangat tak boleh stand dengan ayat-ayat touching saya. (eleh, rasa bersalah la tu kan? kan?)




rasa bersalah ke rasa menyampah? (taknak terima hakikat )




ok, jangan biadap! (encik yang kata..bukan saya..bukan..)




encik saya kata:


tak spend time tak bermakna tak rindu, tak sayang...


ekk? MyEm0.Com


persoalan kat sini ialah kematangan. (ini encik juga yang kata)


yelah2...saya cuba mematangkan diri saya yepp. jgn harap ha ha. MyEm0.Comok, joke! encik sila jgn ambil hati, ambil saya bawa pergi jalan2 takpe. he he :P


secara kesimpulannya kat sini, baru-baru mula bercinta memang indah. kentut pun boleh kata wangi kan? (geleng kepala sejuta kali..muahaha) alaa...dah lama pun indah juga. mungkin layanan lebih berbeza, mungkin cara dan kata-kata menyentuh rasa. MyEm0.Com so, nak cinta yang mcm mana? macam dalam movie? its only last for two hours, nak ke? saya tak nak:P








 you know, I'd never ask you to change
If perfect's what you're searching for then just stay the same
So, don't even bother asking if you look ok
You know I'll say...

When I see your face, there's not a thing that I would change
Cause you're amazing, just the way you are...:)



(ok,yang ini bukan encik yang kata, tapi Bruno Mars yang kata :P )







sekadar hiasan














nota kaki-missing you encik!







No comments: