sekadar memuaskan hati sendiri yang sedang menangis. ha ha-.-

sekarang ni diri sedang menanges tak berlagu sambil hentak2 kaki sebab lama menunggu duit MARA masuk tapi tak masuk2 lagi. hari2 check duit kt atm walaupun sudah mengetahui akibatnya. kesian kad atm tu,jangan patah sudah sebab terlalu gelojoh nak check balance duet yang ada dalam bank..pfftt-.-! nasib ada seorang sahabat yg chomel yg tolong register-kan online banking untuk saya. so x payahlah nak susah2 pegi atm semata2 nk check duet yg entah bila la akan wujud. loser weh-.-!!

ini kisah pertama bile duet tu dah wujud dalam bank saya:D 

first thing first mestilah nak bagi kt my mum and dad yang dah banyak loan-kan duet sepanjang amek masters ni. walaupun diorang tak anggap duet yg diorang bagi tu sbg loan, saya tetap akan membayar balik duet itu walaupun secara ansuran:)

ini kisah kedua yang tak berapa bermoral sangat. hihi:P

iaitu my shopping lists! buat pengetahuan semua saya bukanlah nak menjadi manusia yang paling boros dalam dunia ceh,tak nak mengaku ni:P just memang dah lama craves nak beli benda2 ni:)

so, here my shopping lists:


1. Perfume



Tommy Hilfiger for Her-fresh and sexayy



Black XS for her Paco Rabbane-warm and sensual


Incanto Charms Salvatore Ferragamo for Women-cool and juicy

rasa macam nak beli Tommy Hilfiger. Paco Rabanne pun cm best. Incanto pun cm suweet2 je bau die. 
nanti try test semua sekali lah. habes la hidung aku kembang kincup time nk beli perfume nanti


2.Hand-bag


Fossil Emilia Frame Backpack-seriously i'm in love with the style! plus the beautiful brown which happened to be my favorite color :D




Fossil Maddox Flap Handbag-wei, hijau betul! tapi sumpah lawa T__T

beli dua2 jelah. ada bran??? ha ha


3. Jeans


Levis Women Slight Curve Straight Jeans-dari dulu, jenis ni je yang saya suka:)


4. Long-shirt


Topshop Laurel Shirt by Motel


Zara long shirt

tak adalah nak sebijik2 macam dalam dua gambar ni tapi memang prefer yang jenis labuh dan sopan:)




cukup setakat ini sahaja. lagi panjang saya update pasal shopping lists, lagi terseksa jiwa dan raga sebab am totally living wit no money in my pocket rite now. ok,tipu. ada la duet tapi lepas untuk beli jajan je. ngeeee:P

mari teruskan berdoa agar duet masuk lepas spuloh minit saya publish entry yang sungguh kasihan ni-.-!!

till then. have a gud day peeps:)


No comments: