warning!

Recently, me and encik hati manis went to Sunway Pyramid. objektif ke situ adalah semata2 untuk follow up dengan consultant Clinique dan membayar bill talipon yg sekian lama tertunggak. heee:P

encik hati manis telah memberi amaran keras kepada saya supaya tidak sesekali membuang masa di situ terlalu lama. hampa MyEm0.Com. eh, tapi kenapa ayat nak skema ni:P

so, after went to Clinique and pay the bills, tiba-tiba ternampak butik Puma. encik hati manis terus tergoda dan terus menarik lengan saya. ok, lama dekat situ sebab encik siap me-ne-rai (mencuba) semua design puma ferrari yg ade. fine, buat muka tak bersalah. padahal dia yang bagi amaran jangan lama2 kt situ MyEm0.Com. so, saya pun mengambil kesempatan me-ne-rai seluar yg tiba2 ada less 50%. ah, bohonglah tiba2. hehe. niat di hati nak beli kasut jugak sebab mana aci encik sorang yang beli. tapi mengenangkan saya baru je beli kasut puma tahun lepas. tapi malagnya kasut tu telah dilenyek oleh pintu automatic kt pavillion. sedih MyEm0.Com. xpelah, tunggu design mini cooper ngn bmw kuar dulu. mane tahu kot2 lagi cun. so, last2, encik decide untuk beli puma ferrari yang di idam2 kan oleh dia selama ini:P

merah menyala u ollss....:D

okay laa...tengok dia bahagia je dapat kasut, saya pun tumpang bahagia. tapi bahagia saya ada makna sebab saya pun secara "sengaja" shopping seluar. *gelak setan*

see, told ya! cardigan tu x beli kt puma beli kat radioactive:)

tapi...tapi...tapi...banyak pulak tapi. tapi saya bukan shopping seluar ngn cardigan jer, saya telah membazirkan wang membeli dua benda di bawah ni-_____-!!


yeah, eyeliner dan juga rantai labuh:P

kesimpulan dari cerita ini sebenarnya dua-dua sama naik saja. si pemberi amaran dan juga si penerima amaran. kononya tak nak buang masa dan juga duit. akhirnya terbuang juga kedua2 nya hi hi. ape pun, alhamdulillah:)

balik dengan hati yang sangat puas:D











p/s : shopping mall adalah tempat yg patut dihindari:P



No comments: